Vad kostar en lägenhetsstäd av er vid utflyttning?

Jag undrar hur mycket det kostar om nån från Tierpsbyggens personal gör städning av lägenheten vid utflyttning?
Efter att rot eller rut avdraget har dragits.

Mvh Madeleine

Madeleine

Kommentarer

  • Hej Madeleine!

    Tack för din fråga!

    Vår prislista just nu (nov-2020) på normalstädning av lägenhet vid flyttstäd ser ut enligt nedan:

    Totalkostnaden är inkl moms, bilkostnad och där RUT-avdrag har dragits av.

    1 rum och kokvrå ca 20kvm kostar 1194kr
    1 rum och kök ca 40kvm kostar 1621kr
    2 rum och kök ca 60kvm kostar 2049kr
    3 rum och kök ca 75kvm kostar 2690kr
    4 rum och kök ca 90kvm kostar 3545kr
    4 rum och kök ca 115kvm kostar 3973kr

    För beställning kontaktar man nån av våra arbetsledare på lokalvården
    Göran Larsson tel 0293-145 49
    Christina Lindgren tel 0293-145 35

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej Veronika
    Vad kostar flyttstädning 2022 för en 2:a (60 kvm) på Badhusgatan?
    Mvh
    Bo Sundqvist
  • Hej! Bo!

    2022 års pris för en 2:a är ca 2111kr. Det är då totalkostnad inkl moms och med RUT-avdrag. Dock är det ca pris. Visar det sig att städningen tar längre tid än normalt kan priset bli högre.

    Göran Larsson finns kvar att kontakt på tel 0293-145 49 men Christina har slutat så där kan man ringa Linda Lindegren istället på tel 0293-145 76.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice