Vart tog mina köpoäng vägen?

Hej!
De va så att jag bodde hos er mellan 2016-2017 och när jag sa upp min lägenhet så pratade jag med en dam hos er om att jag ville ha kvar mina köpoäng då jag planerade att flytta tillbaka till Tierpbyggen efter ett tag då jag flyttar hem för att spara pengar.
Hon sa då att de va bra att jag sa till så skulle hon fixa så jag fick ha kvar mina köpoäng men de verkar som att jag förlorade dom i alla fall.
Kan man på något sätt få tillbaka dom?
MVH Angelica
Angelica

Kommentarer

  • Hej Angelica!

    Tack för din fråga!
    Jag beklagar, men tyvärr har du fått fel information.
    Köpoängen nollställs när man har gjort en uppsägning på sitt bostadsavtal. Köpoängen börjar ticka på automatiskt efter uppsägningsdatumet.
    Så tyvärr kan du inte få tillbaka dina köpoäng.

    Med vänlig hälsning

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice