Hur ställer jag mig i kö till en 55+ och 70+ lägenhet?

hur gör jag om jag vill ställa mej i kö till 55 boende eller 70 plus boende ?

Leif Ericsson

Kommentarer

  • Hej Leif!

    Tack för din fråga!
    Då kontaktar du antingen vår uthyrning så vi kan lägga in en ansökan åt dig för 55+ och 70+ lägenheter eller så kan man även lägga in en prenumeration under "Mina sidor" på vilken ort och hur stor lägenhet man önskar. Då får du e-post så fort vi lägger ut en lägenhet som matchar din prenumeration. Då kan du logga in och anmäla intresse på lägenheten.

    Uthyrningen når du på telefon tisdag-torsdag kl 09.00-11.30, 12.30-14.30 på tel 0293-145 08 eller på e-post uthyrning@tierpsbyggen.se (läses och svar ges varje helgfri vardag)

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice