Hur lång är kön till Gustavsgatan 5, 70+ boendet?

Hej,
Om man har lägenhet via er i Skärplinge men vill flytta till 70+ boendet på Gustavsgatan hur lång väntetid är det då? Jag tänker på att det verkar vara fler nyrustade lägenheter och att det verkar stå en hel del tomma.
Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia!

    Tack för din fråga!
    Väntetiden för en bostad på Gustavsgatan är inte lång. Kan vara lite längre kötid till en bostad med balkong. Alla bostäder på Gustavsgatan har nämligen inte balkong. Om du redan bor inom Tierpsbyggen så ska du ha bott i din nuvarande bostad i minst ett år för att få byta.
    Är du intresserad att byta bostad så kontakta uthyrningen på tel 0293-145 08.

    MVH
    AB Tierpsbyggen
  • hur lång är en behandlingstid?
    på en bostad.
    Kristine Larsson
  • Hej Kristine!

    En behandlingstid tar allt från bara någon dag till någon vecka.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice