Katter på balkongen

Vad gäller för att  få näta in /kattsäkra min balkong/Mvh Pia
Pia karlsson

Kommentarer

  • Hej Pia!

    Tack för ditt inlägg!
    Det man ska tänka på är att man inte gör några hål i fastigheten så fukt kan tränga sig in där. Är man osäker på hur man ska näta in sin balkong så är det bästa att kontakta sin bovärd som har mer koll hur din balkong ser ut och fastigheten.

    För kontakt med dig bovärd kontakta Kundservice på tel 0293-130 25

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice