Kan jag få internet till min lägenhet?

Ska flytta in i en av AB Tierpsbyggens bostäder och tänkte på detta med internet. Finns det fiber i bostäderna?

Christine

Kommentarer

  • Tack för din fråga!

    Som hyresgäst hos AB Tierpsbyggen har du möjlighet att ansluta dig till bredband " öppet nät" genom Lidero Network AB.

    Öppet nät innebär att flera olika tjänsteleverantörer levererar Internetkapacitet i samma nät. En kommunikationsoperatör har hand om driften av nätet. Du väljer valfri tjänsteleverantör för leverans av tjänster.

    Mer information hittar du på ​Lidero Network AB​​​ hemsida.

    Andreas Wahlström