Varför kan jag inte logga in?

Jag har försökt att logga in på "MIna sidor" många gånger men misslyckas varje gång. Vad är det som är fel?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Du kan ha skrivit personnumret i fel format. För att logga in måste man skriva i formatet ÅÅÅÅMMDDNNNN.

    Lösenordet kan också vara felaktigt. Då kontaktar du vår växel på e-post info@tierpsbyggen.se eller 0293-130 25 så skickar vi ett nytt lösenord till dig via post eller e-post.

    Veronika Sellmander
  • Det går inte att registrera sig till mina sidor
    Får felmeddelande på personnumret trots att jag skrivit så som man ska
    ååååmmddnnnn
    Niclas Holmström
  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Om du tidigare varit hyresgäst eller varit registrerad hos oss tidigare så måste vi hjälpa dig.
    Var vänlig kontakta uthyrningen så hjälper vi dig.

    Mvh
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej!
    Det går inte och logga in på er hemsida?
    Mvh Ann-Britt Sjölen
    Ann-Britt Sjölén
  • Hej Ann-Britt!

    Tack för ditt inlägg!
    Just nu har vi bekymmer med vår kundsida och jobbar för en snabb lösning.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Får bara upp ett felmeddelande när jag ska logga in på mina sidor
    Maria Lindwall
  • Hej!

    Efter en uppdatering idag så har vi bekymmer med kundsidan. Vi jobbar på det så fort som möjligt.

    Mvh
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Går ju inte att logga in med bank-id.
    Maria Lindwall
  • Hej Martin!

    Nu ska allt funka igen.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej

    Står bara såhär för mig när jag ska logga in på mina sidor med mobilt bankID.

    "Ett klientcertifikat från en bank krävs." så får jag inte ens skriva i mitt personnummer.

    Har varit så i ett par dagar för mig. Vill kunna tacka ja till erbjudanden men då måste jag ju kunna logga in.

    Mvh
    Henrik Hyllengren
  • Hej Henrik!

    Ja, tyvärr har vi bekymmer med inloggningen.
    I detta fall eftersom du fått erbjudande Henrik så kommer vi kontakta dig så du inte missar någon.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej!
    Hur länge kommer det vara problem med inloggningen? Har haft samma problem som Henrik sedan den 4 mars (Då det står här att allt ska fungera igen).
    Linda
  • Hej Linda!

    Ja, tyvärr blev det fel vid vår uppdatering och vi har fortfarande tyvärr fel på inloggningen.
    Vi jobbar på det och ber er att kontakta uthyrningen på 0293-145 08 (tisdag-torsdag) eller på e-post uthyrning@tierpsbyggen.se om ni behöver hjälp med att registrera er i vår bostadskö, besvara lägenhetserbjudande eller anmäla intresse på någon lägenhet.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Går inte att logga in på mina sidor, se lediga lägenheter eller göra intresseanmälan. Sista dag är 18 april på intressant objekt men "kommer inte åt". Hur ska jag gå tillväga?

    Katarina Andersson
  • Hej Katarina!

    Gör så här att du antingen ringer uthyrningen på tel 0293-145 08 eller skickar e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se så du får ange vilken lägenhet du är intresserad av så får uthyrningen hjälpa dig.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej.
    Varför strular det så ofta med att logga in på er sida? Är ju i alla fall nästan strul nån gång varje månad.
    Linda
  • Hej!

    Ja, tyvärr har vi inget svar på det just nu, men ett ärende är påbörjat så vi får förklaring till varför det sker.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice