Jag hittar inte min hyresavi, vad ska jag göra?

Jag tänkte betala in min hyra, men hittar inte min hyresavi. Kan ni skicka en ny?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Om du tappat bort din hyresavi och behöver betalningsinformation så som OCR-nummer, hyresbelopp m.m. så finner du det enklast på "Mina sidor". Där finner du all information för att kunna betala din hyra i tid.

    Har du inte möjlighet att logga in på "mina sidor" kontaktar du vår växel på tel 0293-130 25. Går även bra att skicka e-post till info@tierpsbyggen.se
    AB Tierpsbyggen