Illaluktande trapphus

Det stinker ofta av olika kryddor i trapphuset. Det måste vara något som inte stämmer…
Ulrika Eklöf

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt inlägg!
    Det är fullt tillåtet att laga mat och du kan behöva ha överseende med grannar som lagar kryddig mat som doftar. Men om det är en avvikande lukt eller om det luktar sopor i trapphuset kan du höra av dig till oss på Tierpsbyggen.
    Gör i så fall din felanmälan direkt på "Mina sidor" eller ring 0293-130 25 alternativt skicka e-post till info@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice