Hur ställer man sig i eran bostadskö?

Hur ställer jag och min man oss i eran bostadskö? Önskar oss en 3a med uteplats i kyrkbyn eller Månkarbo. Mvh Kirsti
Kirsti

Kommentarer

  • Hej Kirsti!

    Tack för din fråga!
    För att ställa sig i vår bostadskö så behöver man besöka vår hemsida och registrera sig. Eftersom ni är två så behöver var och en av er registrera sig eftersom man får en köpoäng för varje dag man står i vår bostadskö och dem är personliga och kan inte överlåtas till någon annan.
    Har nu problem med att registrera er på vår hemsida så går det också bra att kontakta vår uthyrning på deras telefontid, vilket är
    Tisdag-torsdag kl 09.00-11.30, 12.30-15.00
    Uthyrningen har telnr 0293-145 08.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice