Vart vänder jag mig för att hyra ett garage/en bilplats?

Jag vill hyra ett garage/en bilplats, vart vänder jag mig?
Veronika Sellmander

Kommentarer

  • På nästan alla våra bostadsområden finns det garage och/eller bilplatser att hyra.

    Önskar du hyra ett garage/en bilplats så kontaktar du vår växel på tel 0293-130 25 eller via e-post info@tierpsbyggen.se
    Veronika Sellmander
  • Hej jag undrar om det finns nåt garage ledigt på kyrkogatan 5 C eller i närheten.
    Tommy Andersson
  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Det finns lediga garage på Kyrkogatan/Bergsgatan i Tierp. De kostar 306kr/mån. Kontakta uthyrningen på tel 0293-145 08 eller maila info@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej undrar vem som är bovärd nu på Kyrkogatan.
    Tommy Andersson
  • Hej!

    Tack för din fråga Tommy!
    Bovärden på Kyrkogatan/Bergsgatan heter Erik Johansson.
    han nås via receptionen på tel 0293-130 25

    MVH
    AB Tierpsbyggen
  • Finns det någon ledig garage på vendelvägen
    Markku Rantonen
  • Hej Markku!
    Tack för din fråga!
    Just nu finns det inga lediga kallgarage på Vendelvägen men bilplats med motorvärmare för 142kr/mån finns lediga att hyra. Skicka e-post till receptionen om du är intresserad eller om du vill att vi ska sätta upp dig i kö till ett garage på Vendelvägen.

    Ha det bra!

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej
    Finns ledig P-plats Makrillvägen nära 55?
    Thomas
  • Hej Thomas!

    Vi har en bilplats med motorvärmare på Makrillvägen som ligger nära Makrillvägen 55 som blir ledig 2022-01-01. Bilplatsen kostar 147kr/mån och det är 9 månaders uppsägningstid. Eventuellt kan den hyras ut tidigare.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej!
    Finns det möjlighet att hyra en gatageplats i närheten av Tierps station utan att bo i kommun.
    Charlotte Henriksson
  • Hej Charlotte!

    Är du inte hyresgäst hos oss på Tierpsbyggen så finns det idag två områden där vi har lediga garage och de ligger på Bergsgatan (mot Tierps sjukhus) och i norra Tierp på Svängen. Garagen (kallgarage med motorvärmare) kostar 328 kr+ moms (år 2022). Man har 3 månaders uppsägningstid.
    Så det är inte i centrala delen av Tierp men ändå bara 10 min promenad från Bergsgatan till Tierps Station och kanske 15-20 min från Svängen.

    Är du intresserad att hyra kan du antingen kontakta uthyrningen på tel 0293-145 08 (telefontid tisdag-torsdag) eller på e-post uthyrning@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Tjenare, finns det något större garage (verkstad) i Tierps kommun?
    Joseph Z
  • Hej Joseph!

    Tack för din fråga!
    Var vänlig kontakta oss i vilken ort du söker en verkstad. Du kan gärna skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice