Hus Lövstabruk

Jag är präst í Lövstabruk, Svenska kyrkan, bor í Uppsala og behöver en liten trevlig lägenhet/hus till övernattning í Lövstabruk. Kan ni hjälpa mig?
Thorhallur H

Kommentarer

  • Hej Thorhallur!

    Tack för ditt inlägg!

    Förstår att du vill bo i vackra Lövstaruk. Vi har bostäder på Fägatan, Bohagen, Stora gatan och Södra gatan. De mindre bostäderna på 1 rok ligger alla på Fägatan. De är 43 kvm stora och hyran är ca på 3800kr. Om du inte står i vår bostadskö så måste du börja där. Du ställer dig i vår bostadskö direkt på vår hemsida Du får då en köpoäng för varje dag du står i vår bostadskö. På vår hemsida kan du se våra lediga lägenheter och anmäla intresse.

    Skickar här en länk för mer information om våra bostäder på Fägatan 31-33.

    Information om Fägatan 31-33

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej
    Har försökt registrera mig men får alltid fel. Vad beror det på?
    Thorhallur Heimisson
  • Hej!

    Ok, då ber jag dig skicka e-post eller ringa vår uthyrning så de får kolla på det.
    E-post uthyrning@tierpsbyggen.se tel 0293-145 08 (telefontid tisdag-torsdag)

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice