Hur avslutar man sin prenumeration till sin mail?

Hej jag fått en bostad o vill inte ha nå prenumeration just nu o hur gör jag för o avsluta prenumeration på bostad till min Mail ?
Sören

Kommentarer

  • Hej Sören!
    Tack för ditt inlägg!
    Kontakta vår uthyrning på antingen deras telefontid tisdag-torsdag kl 09.00-11.30, 12.30-15.00 tel 0293-145 08 alternativt maila till uthyrning@tierpsbyggen.se

    Ange att du vill avsluta din prenumeration så hjälper uthyrningen dig med det.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice