Hemsidan

Hemsidan funkar sällan och ibland när den funkar så funkar det väldigt dåligt, går inte logga in eller söka ledigt,, fixa det gärna vore bra om man kunde görs nått
Joakim

Kommentarer

  • Hej Joakim!

    Ja, vi kan tyvärr bara beklaga det inträffade. Nu funkar kundsidan igen och vi har gått vidare i ärendet för att ta reda på varför det händer då och då. Vi vill lika mycket som ni att det ska funka hela tiden. Men förhoppningsvis har vi en lösning snart.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice