Hur fungerar handdukstorken hos mig?

Hej!
Jag undrar hur handdukstorkarna i husen på Murkelvägen fungerar. Är det vattenburet via elementen? Vi har stängt av på vredet i badrummet men den är ändå varm. Är det för att vattnet ska cirkulera hela tiden? Hur funkar det då på sommaren?

Tack på förhand!
V.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt inlägg!
    Ursäkta sent svar, men trodde detta redan var besvarat. Ber så mycket om ursäkt för detta.
    Handdukstorken går på varmvattencirkulation i lägenheten. Är handdukstorken fortfarande varm trots avstängning så har antagligen ventilpiken fastnat.
    Då rekommenderar vi dig att göra en felanmälan på "Mina sidor" eller kontakta vår Centrala felanmälan på info@tierpsbyggen.se eller telefonnummer 0293-130 25.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice