Jag har glömt mitt lösenord, hur får jag ett nytt?

Det är länge sedan jag loggade in på "Mina sidor" och har glömt mitt lösenord. Hur får jag ett nytt lösenord?
Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Om du har en e-post registrerad hos oss samt har valt e-post som önskat kontaktsätt kan du klicka på ”Glömt lösenord” under logga in knappen. Ett nytt lösenord skickas då till din e-postadress.

    Om du ej har någon e-post registrerad, bytt e-post eller om du valt brev som kontaktsätt får du kontakta vår växel på tel 0293-130 25 eller skicka e-post till info@tierpsbyggen.se för att få ett nytt lösenord.
    Veronika Sellmander