Vart felanmäler jag om min tv-boxer inte fungerar?

Jag har inga tv-kanaler. Tror det är fel på min tv-boxer. Vart vänder jag mig för att få hjälp?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Är det fel på din tv-boxer och du behöver felanmäla så ringer du direkt till Boxers kundtjänst på tel 0771-73 74 75.

    Dit vänder du dig också om du saknar eller vill registrera ditt boxerkort eller om du inte hämtat ut din tv-boxer.

    Veronika Sellmander
  • Om man får fel på en Söndag då? Vart vänder man sig då?
    Christer
  • Hej!
    Tack för din fråga Christer!
    Oavsett dag, vardag eller helgdag kan man nå Boxerns kundtjänst på tel 0771-73 74 75. Det som är bra att göra först innan man ringer Boxer är att själv göra en felsökning

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Märkligt svar !
    Boxer har bara öppet vardagar 8-19 och lördagar 9-15 !!
    Ringde nu kl 21 eftersom Boxer inte fungerar för flera fastigheter i området!
    Gäller bla Tegelbruksgatn 114
    Så inte fel hos min Box så Boxer kan ju ej fixa detta fel!
    Dvs fel i Tierpsbyggens TV system.
    Borde man väl kunna felrapportera till er ?
    Även utanför Boxers telefontider!
    Hur då?

    Ps
    det är min dotter som bor hos er
    Stefan Andersson
  • Varför läggs ingen information ut på er hemsida att vi saknar TV kanaler sedan inatt 25-26/5?
    Enligt Boxer finns inga störningar på vårt postnr.
    Patrica Andersson
  • Hej!

    Ang fel på sina tv-kanaler och sin boxer så ska det i första hand felanmälas till Boxer under deras öppettider. Visar det sig att Boxer inte hittar något fel hos dem brukar de hänvisa tillbaka till er som hyresgäst att kontakta hyresvärden. Till oss kan man felanmäla under våra öppettider. Vi skickar då vår tekniker att kolla på felet. Vi lägger alltid ut på hemsidan om vi får vetskapen att det är fel hos många av våra hyresgäster och när Boxers kundtjänst inte hittar något fel från deras sida. Självklart ska vi be våran tekniker kolla på detta för nu på morgonen har vi i kundservice fått vetskap om att det är flera som saknar tv-kanaler på just Tegelbruksgatan.

    Vi ska se till att en tekniker kollar på detta under dagen!

    Ha en fortsatt bra dag!
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Tegelbruksgatan 110 och 112 och 114 har inga Tv-kanaler och ingen störning hos Boxer på vårt postnr 81536.
    Patrica Andersson
  • Tegelbruksgatan så finns inga Tv- kanaler i hus 120-113-114.
    Ej fel hos Boxer.
    Patrica Andersson
  • Hej Patricia!

    I detta ärende när det gäller Tegelbruksgatan så vet vi nu att Boxer inte har fel. Tekniker kollar på detta idag.
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.