Välkommen till Tierpsbyggens kundforum! Ställ frågor och hjälp oss med förslag och idéer!
Vi besvarar din fråga måndag-torsdag
kl 08.00-14.30 och fredagar 08.00-13.00.
Börja gärna med att söka och se om din fråga redan ställts och besvarats här i forumet.
Vi ber dig att använda en respektfull ton. För att skapa ett meningsfullt forum kommer vi att ta bort inlägg som vi anser är stötande.
Tierpsbyggen är ett allmännyttigt bostadsföretag som hyr ut och förvaltar hyresbostäder i Tierps Kommun. Vårt bestånd omfattar ca 1800 bostäder fördelade på tio orter; Tierp, Tierps Kyrkby, Månkarbo, Tobo, Örbyhus. Lövstabruk, Skärplinge, Karlholmsbruk, Mehedeby och Söderfors. På alla dessa orter kan vi erbjuda ett tryggt och varierat boende med god service.
Tack för din fråga!
Är det fel på din tv-boxer och du behöver felanmäla så ringer du direkt till Boxers kundtjänst på tel 0771-73 74 75.
Dit vänder du dig också om du saknar eller vill registrera ditt boxerkort eller om du inte hämtat ut din tv-boxer.
Tack för din fråga Christer!
Oavsett dag, vardag eller helgdag kan man nå Boxerns kundtjänst på tel 0771-73 74 75. Det som är bra att göra först innan man ringer Boxer är att själv göra en felsökning
MVH
Boxer har bara öppet vardagar 8-19 och lördagar 9-15 !!
Ringde nu kl 21 eftersom Boxer inte fungerar för flera fastigheter i området!
Gäller bla Tegelbruksgatn 114
Så inte fel hos min Box så Boxer kan ju ej fixa detta fel!
Dvs fel i Tierpsbyggens TV system.
Borde man väl kunna felrapportera till er ?
Även utanför Boxers telefontider!
Hur då?
Ps
det är min dotter som bor hos er
Enligt Boxer finns inga störningar på vårt postnr.
Ang fel på sina tv-kanaler och sin boxer så ska det i första hand felanmälas till Boxer under deras öppettider. Visar det sig att Boxer inte hittar något fel hos dem brukar de hänvisa tillbaka till er som hyresgäst att kontakta hyresvärden. Till oss kan man felanmäla under våra öppettider. Vi skickar då vår tekniker att kolla på felet. Vi lägger alltid ut på hemsidan om vi får vetskapen att det är fel hos många av våra hyresgäster och när Boxers kundtjänst inte hittar något fel från deras sida. Självklart ska vi be våran tekniker kolla på detta för nu på morgonen har vi i kundservice fått vetskap om att det är flera som saknar tv-kanaler på just Tegelbruksgatan.
Vi ska se till att en tekniker kollar på detta under dagen!
Ha en fortsatt bra dag!
Ej fel hos Boxer.
I detta ärende när det gäller Tegelbruksgatan så vet vi nu att Boxer inte har fel. Tekniker kollar på detta idag.