Får man titta på lägenheten innan man svarar på erbjudandet?

Vill gärna titta innan man bestämmer sig är det möjligt ?
Thererce M

Kommentarer

  • Hej Therece!

    Tack för ditt inlägg!

    Om du fått erbjudande på en lägenhet så tackar du ja eller nej till visning. Därefter tar du beslut om vill vill hyra lägenheten eller inte.
    En gemensam visning erbjuds till de 4-5 första godkända på erbjudandet och som tackat ja till visning.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Ok. Vart visar jag intresseanmälan ?
    Mvh Therece Månström
    Thererce M
  • Hej!

    Du loggar in på "Mina sidor" och där tackar ja eller nej på erbjudandet.
    Lyckas du inte logga in så går det även bra att kontakta vår uthyrning på telefon 0293-145 08 (telefontid tisdag-torsdag) alternativt skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se (svar helgfria vardagar)
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.