Hur får man e-post på vilka lediga lägenheter ni har?

Hej!
Hur man kan få epost gällande nya lediga lägenheter vilka utdelade på webbsidan?
Waleed

Kommentarer

  • Hej Waleed!
    Tack för din fråga!
    Du kan via "mina sidor" skapa en prenumeration där du anger dina önskemål på bostad. T.ex 2rok och sen vilken ort du vill bo i. På så vis får du ett mail så fort vi publicerar en 2rok i den ort/de orter du valt.

    Mvh

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hur kan man skapa en prenumeration? Jag kan inte hitta
    Waleed
  • Hej!

    Skicka e-post till info@tierpsbyggen på vad du vill att vi ska skapa prenumeration på så hjälper vi dig.

    Mvh
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice