Går det att få extra hyllplan till min garderob?

Hej! Jag bor på badhusgatan 7 och såg att i garderoben i hallen finns det hål för att kunna sätta hyllor på olika höjder men undrar om det finns extra hyllor hos er eller om ni vet vart det finns att köpa?

N

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga!

    De hyllplan som finns i din bostads garderob är standard. Vi har inga extra hyllplan på lager.
    Det borde inte vara svårt att få tag på några extra. Jag har kollat med din bovärd på området och XL bygg här i Tierp har flera olika typer av hyllplan som ska passa din garderob.

    Mvh
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice