Hur många bostadserbjudande kan jag tacka nej till?

Jag undrar hur många bostadserbjudande man kan tacka nej till?
Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Du kan endast tacka nej till 3 erbjudanden inom en period på 6 månader. Om du svarar nej för fjärde gången inom denna tidsperiod blir du spärrad för fortsatt sökande i 6 månader framåt.

    Så länge anmälningstiden på en lägenhet inte gått ut kan du plocka bort din intresseanmälan och på detta sätt undvika att få ett erbjudande om du ändrat dig och inte längre är intresserad av lägenheten.
    Veronika Sellmander
  • Hej
    Bryts min kötid vid denna spårr eller fortsätter den som om inget hänt?
    christina
  • Hej Christina!

    Tack för din fråga!
    Din kötid bryts inte utan den fortsätter som vanligt, alltså du fortsätter få en köpoäng för varje dag.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej!
    Jag fick erbjudande lägenhet men
    Jag försöker att hitta en plats att trycka Jag sa inte
    Jag behöver en hjälpa Snälla
    Tack för dina hjälpa
    Hälsningar Jean
    Jean
  • Hej Jean!

    Kontakta uthyrningen så hjälper vi dig med detta.
    Tel 0293-145 08 (telefontid tisdag-torsdag 09.00-11.30, 12.30-15.00 eller skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice