Era riktlinjer och regler

Ni har inte publicerat fullständiga riktlinjer och regler på er hemsida. Vilka rekommendationer följer ni? Det måste finnas dokument på hur ni ska arbeta/bedöma/besikta/rusta upp lägenheter. Står inte ens något om regler om andrahandsuthyrning.
Publicera gärna vilka regler som gäller inom er verksamhet.
Johan Eriksson

Kommentarer

  • Hej Johan!
    Tack för ditt inlägg!
    Tackar för dina synpunkter och input vad du tycker saknas på vår hemsida. Vi ser över detta och hur den kan utvecklas.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice