Varför är elementen kalla?

Varför är elementen avslagna på Tallbacksvägen? Det är råkallt inne i lägenheten har ca 16-17 grader
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Vi stänger inte av och på värmen till elementen utan dina element är utrustade med en termostat och den stryper värmen till elementet om temperaturen redan är rätt i lägenheten.
    Upplever du att det skett en förändring mot tidigare dagar så kontakta vår centrala felanmälan på tel 0293-130 25 alternativt info@tierpsbyggen.se så vi i så fall får felsöka.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice