Kan inte betala hela hyran denna månad, vart vänder jag mig?

Om man råkar få fel på lön och inte kan betala hela hyran förrän nästa månad hur funkar det ?
Inga tidigare problem med hyran.
Mvh
Susanne

Kommentarer

  • Hej Susanne!
    Tack för din fråga!
    Ibland blir det inte som man tänkt sig och har man problem med att betala hela eller delar av hyran är det bra att ha en kommunikation med vår ekonomiavdelning innan förfallodatum och i detta fall är det Susanne Wahlström du ska prata med.
    Ring vår växel tel 0293-130 25 under våra öppettider och tryck 1 och säg Susanne Wahlström så kopplas du direkt till hennes arbetstelefon.
    Detta gäller bara om hyran inte redan har gått vidare till inkasso. En hyra som gått vidare till inkasso ska inkassobolaget kontaktas.

    Hoppas detta ordnar sig på något sätt.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice