Byte av lysrör!

Vilken typ av lysrör och glimtändare ska det vara i badrumsskåpet i lägenheterna på torget i Skärplinge? Båda lysrören har slutat funka och det står varken på lysrören eller glimtändarna vilken sort det ska vara!
T

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Då förstår jag att det inte är lätt på vad du ska köpa in. Jag har varit i kontakt med vår fastighetsskötare och bifogar här två bilder vad för slags glimtändare och lysrör du behöver köpa in.

    Skulle det fortfarande vara fel trots byte så kan du logga in dygnet runt på "Mina sidor" och skapa en felanmälan där. Du kan nu logga in med mobilt BankId.

    Lycka till och hoppas bilderna hjälpte dig 😀

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice