Vem kontaktar vi när vi vill byta lägenhet med varandra?

Hej, Jag har haft kontakt med en annan hyresgäst inom Tierpsbyggen och vi skulle vilja byta lägenhet med varandra. Hur går vi tillväga?
My

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt inlägg!
    Då måste ni kontakta uthyrningen. Uthyrningen har telefontid tisdag-torsdag 09.00-11.30 och 12.30-14.30
    Alternativt skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se (läses varje helgfri vardag)

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice