Byte av golv

Hej! Jag är inte helt nöjd med plastmattan som är lagd i sovrummet. Den är i gott skick men ser extremt tråkig ut och jag gillar inte färgen. Vad gäller om man skulle vilja ändra utseendet på sitt golv? Får man lägga t.ex klickergolv eller vinylmatta över det befintliga golvet? Kan ni hjälpa till med det eller får jag fixa det själv?
Isabelle

Kommentarer

  • Hej Isabelle!
    Tack för din fråga!
    Man får lägga in golv ovanpå befintligt golv, men det måste ske fackmannamässigt och det får inte bli några skador på vårt befintliga golv. Om du flyttar en dag kan det bli att du måste återställa och ta bort golvet, om inte nästa hyresgäst vill överta golvet.

    Har du fler frågor kring renovering så kontaktar du vår Kundservice för kontakt med din bovärd.
    Kundservice nås på info@tierpsbyggen.se eller tel 0293-130 25.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice