Hur blir jag kontaktad om jag får lägenheten?

Hej! Har plats nummer 1 i en kö samt att jag står rätt bra till i andra köer hos er, hur när och vart blir jag kontaktad om jag nu skulle få lägenheten

mvh Kevin
Kevin

Kommentarer

  • Hej Kevin!

    Tack för din fråga!
    När man anmält intresse till en lägenhet och är en av de som får erbjudande efter publiceringsdatumet har passerat så kommer erbjudandet till det kontaktsätt du önskat, antingen via brev eller till din e-post.
    Sen erbjudandet gäller erbjudande om visning. Efter svarstiden gått ut på erbjudandet så kommer vi ta en kreditupplysning på de som tackat ja och sen i turordning erbjuda visning till de som är godkända enligt vår uthyrningspolicy.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice