Bostad

Hej! Jag undrar om man har någon som helst förtur på lägenheter när man ligger i separation, har dotter på 4å

hälsningar
Frida

Kommentarer

  • Hej Frida!

    Tack för din fråga!
    Alla ingår i samma bostadskö hos oss och vi har ingen förtur.
    Är det mer akut så rekommenderar jag dig att söka på våra lediga lägenheter som ligger utanför centralorten Tierp. Vi har kortas kö i Karlholmsbruk, Söderfors, Skärplinge och Tierps Kyrkby.

    Har du fler frågor om detta kan du kontakta uthyrningen på tel 0293-145 08 alt e-post uthyrning@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice