Boxer vill ha ett organisationsnummet, vad är det?

Hej! Vid beställning av Boxer-abonnemanget flex8 som ingår i boendet så efterfrågar Boxers kundtjänst ett "organisationsnummer" vid beställningen, som de säger man ska få från er. Vilket är detta?
Per Sundgren

Kommentarer

  • Hej Per!
    Tack för din fråga!
    Har aldrig hört att man behöver ange ett organisationsnummet för att teckna ett Boxerabonnemang.
    Du registrerar dig med ditt persnr. Dock kan de ibland kräva att få ett nätverksid och det för Tierpsbyggen är NW00209.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice