Är det vi som ska köpa rullgardiner till vår balkong?

Vi är nyinflyttade och på vår balkong så sitter det som fästen för rullgardiner, är det så för att man ska kunna köpa dit det själv eller har det suttit något innan vi flyttat hit som har gått sönder?
Wilma

Kommentarer

  • Hej Wilma!
    Tack för din fråga!
    Hyresgäster på Badhusgatan har förberedda fästen för rullgardiner på sina balkonger. Är det så att man önskar ha upp rullgardiner så får man själv bekosta det. Kolla med någon persienn och markisfirma så vet de vad ni behöver och kan ge er pris.

    Ha en fortsatt bra dag!

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice