Kan jag ta bort mitt badkar?

jag vill gärna bli av med mitt badkar!
är det möjligt?
jag använder bara duschen och skulle vilja få plats med lite badrumsmöbler!
Tommy

Kommentarer

  • Hej Tommy!

    Tack för din fråga!
    Vill du bli av med ditt badkar så måste du i så fall ställa ditt badkar i ditt förråd, så man vet att badkaret som tillhör din lägenhet finns i tillhörande förråd.
    Har du fler funderingar kring detta så kontakta vår reception för att få kontakt med din bovärd.
    info@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • hej tyvärr är mitt förråd proppfullt så jag undrar om det finns nått annat förråd jag kan ha badkaret i?
    Tommy
  • Hej Tommy!
    Ursäkta sent svar men tydligen har din fråga missats i vårt forum.
    Vill du hyra ett förråd kan du kontakta vår lokalsamordnare Ulrika Kregert. Det ingår bara ett förråd till varje lägenhet och ska ett badkar bort från sitt badrum så måste det stå i ditt förråd. I så fall kan du hyra ett förråd och förvara andra saker där.

    Ulrika har tel 0293-145 63 eller e-post ulrika.kregert@tierpsbyggen.se

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Ok vad kostar det?
    Tommy
  • Hej Tommy!
    Du får ringa eller maila Ulrika och kolla vad det kostar. Har inga priser på det.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice