Varför informerar ni inte när ni stänger av vattnet?

Idag är andra gången på kort tid som ni plötsligt stänger av vattnet tillfälligt. Det är jobbigt att inte kunna dricka när man är törstig, men tänker framförallt på folk med små barn som behöver vatten till att blanda ersättning eller liknande, blir ju kaos. Varför planerar ni inte det bättre och informerar oss om det?
J

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Förstår din situation och beklagar verkligen, men ibland måste vi stänga av vattnet akut och då hinner vi inte informera alla hyresgäster som är berörda.
    Självklart får ni information när det är planerade vattenavstängningar men akuta situationer kan vi inte påverka och då jobbar vi så fort som möjligt för att kunna sätta på vattnet igen.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice