Finns det åskledare på fastigheten?

Hej. Finns det åskledare på Mattiasgatan och Badhusgatan? Vågar man se på tv, ha internet igång eller ha annan teknik igång när de åskar?
Sofia Andersson

Kommentarer

  • Hej Sofia!
    Tack för din fråga!
    Jag har ställt frågan till vår fastighetschef Patric Hamlin och han skulle kolla upp detta.
    Jag ber att få återkomma med svar på din fråga.
    Ha en fortsatt bra dag och glad midsommar!

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej igen!

    Lite mer svar på din fråga.
    På våra äldre fastigheter kan det finnas, men på de nyare från typ 1980 är det sällsynt att man monterat åskledare.
    Ser du en kopparledning på kortsidan på fastigheten där du bor så har din fastighet en åskledare.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice