Går det att få autogiro på elräkningen från Tierpsbyggen också?

Hej
På ansökningsblanketten om autogiro står det endast ”medgivande för betalning av hyror”. Min mor får även elräkningen från Tierpsbyggen. Gäller ansökningsblanketten om autogiro även  för elräkningen.
Britt

Kommentarer

  • Hej Britt!

    Tack för din fråga!
    Det går bra och skriva på autogiroblanketten att autogirot även ska användas på elräkningen från oss.
    Detta gäller för våra hyresgäster boende på Manetvägen, Makrillvägen och Högbergsgatan.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice