Hur registrerar jag mig i er bostadskö?

Jag har länge tänkt på att ställa mig i er bostadskö, men hur går jag tillväga?
Susan Jansson

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Tryck på rutan "Mina sidor" på AB Tierpsbyggens hemsida,
    Tryck sedan på ”Registrera dig här” och fyll i dina uppgifter och godkänn registreringen.

    Efter registreringen så skickas lösenordet till din e-post.
    OBS! Du måste vara 16 år fyllda för att kunna registrera sig som sökande.

    Har du ingen möjlighet att registrera dig på vår hemsida så kontakta vår uthyrning så hjälper dem dig med registreringen.

    OBS! Kom i håg att logga in en gång per år för att vara aktiv eller kontakta uthyrningen för att meddela att du vill kvartstå i vår bostadskö.
    Susan Jansson
  • Fixa gärna er hemsida för att skapa nytt konto. Kommer felkoder hela tiden.Tex pointer outside array samt att den pekar om så sidan kraschar.
    Går ej skapa ny användare!!
    Frippe
  • Hej Frippe!

    Tack för ditt inlägg.
    Vi har felanmält detta och vi hoppas på en lösning inom kort.

    MVH

    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej!Jag vill Registrera mig.
    Jimmy Söderström
  • Hej Jimmy!

    Tack för ditt inlägg!
    Vi har tyvärr fortfarande bekymmer med vår kundsida och att registrera sig.

    Skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se så hjälper uthyrningen dig med registreringen.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice