Hur många bostäder kan jag anmäla intresse på?

Jag ser att ni har flera bostäder ute på er hemsida som jag är intresserad av, men hur många kan jag anmäla intresse på?

Veronika Sellmander

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!

    Du får anmäla intresse på max 5 bostäder.

    Så länge anmälningstiden på en bostad inte gått ut kan du plocka bort din intresseanmälan på "Mina sidor" och på detta sätt undvika att få ett erbjudande om du ändrat dig och inte längre är intresserad av bostaden.

    Veronika Sellmander