Varför går det inte att ändra mina kunduppgifter?

Jag har försökt att uppdatera mitt konto med telefon nummer,mail  osv. Men får bara ”error” meddelande efter jag har gjort klart och ska spara mina uppgifter.
Alex T

Kommentarer

  • Hej Alex!

    Tack för ditt inlägg!
    Vi har ett pågående ärende på detta och en felsökningar pågår varför man inte kan ändra sina uppgifter.
    Kontakta så länge uthyrningen på uthyrning@tierpsbyggen.se med det du vill ändra så hjälper vi dig. Vill du ringa uthyrningen istället så ring på tel 0293-145 08 (telefontid tisdag-torsdag) På e-post når man uthyrningen varje helgfri vardag.

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice