Vart har ni 60+ lägenheter?

Vart finns "om", 60+ lägenheter?
Jan-Erik Lindblom

Kommentarer

  • Hej Jan-Erik!
    Tack för din fråga!
    Nu vet jag inte vilken bostadsort du är intresserad av så här nedan kommer information vart vi har 55+ boende. Vi har 55+ boende som är för hyresgäster som är 55 år och äldre och utan hemmavarande barn.

    55+ boende
    Tierp: Bondegatan 15-19, Mattiasgatan 5-7, Kyrkogatan 11, Manetvägen 2-44, Bangårdsgtan 6-8.

    Örbyhus: Vendelvägen 11, Blomstervägen 4 E-G, Libbarbovägen 43-47

    Skärplinge: Nordbergavägen 1-16

    Tobo: Radhusvägen 2-20

    Karlholmsbruk: Karlitplan 6 A

    Mehedeby: Tallmovägen 15 K-M

    Tierps Kyrkby: Backbrovägen 1

    Du kan läsa mer om områderna här

    Du är även hjärtligt välkommen att kontakta vår uthyrning på tel 0293-145 08 eller e-post uthyrning@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice
  • Hej fråga ang lägenheter Örbyhus. Vart finns det hiss? Tänker på bla äldre människor. Verkar va ett litet utbud med hiss I hyreslägenheter.
    Behöver lägenhet antingen med hiss eller markplan till en äldre person.
    Tack.
    Åsa
  • Hej Åsa!

    I Örbyhus har vi ingen hiss i någon av våra hyresbostäder, tyvärr. Då får man mer rikta in sig på lägenheter som ligger direkt på markplan utan trappor. Till exempel Murkelvägen, Libbarbovägen och Vendelvägen 5-7.

    Den du hjälper med lägenhet får du gärna kontakta uthyrningen om så vi får lägga in hens önskemål om lägenhet på markplan.
    Du når uthyrningen på tel 0293-145 08 (telefontid tisdag-torsdag kl 09.00-11.30, 12.30-15.00) eller via e-post uthyrning@tierpsbyggen.se

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice