Får man hyra en lägenhet på 55+ fast man ej fyllt 55 år?

Hej. Jag är bara 54 år men är intresserad av
MANETVÄGEN 36
81545
TIERP
Bostadsort
Tierp
Kan man inte kunna få hyra fast jag är 1 år yngre

Mvh Fredrik

Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik!
    Tack för din fråga!
    Om du fyller 55år nu i år 2024 så kan man få hyra en 55+ lägenhet om man förutom det är godkänt enligt vår uthyrningspolicy.
    Om du fyller du 55 år i år och är intresserad av lägenheten, kontakta vår uthyrning så vi får anteckna detta. Skicka e-post till uthyrning@tierpsbyggen.se eller ring 0293-145 08 (telefontid tisdag-torsdag).

    MVH
    Veronika Sellmander Teamledare Kundservice