Vad gör ni åt slarv med städning i tvättstugan?

Jag får ofta städa i tvättstugan innan jag ska tvätta för att den före mig varit slarvig. Kan ni som hyresvärd hjälpa till att få ordning på det här?
Lise-Lotte

Kommentarer

  • Hej Lise-Lotte! Det är trist när tvättstugan inte fungerar som den ska. Om du har en bokningstavla med tvättpass (med nyckel till) - skriv upp numret på den som hade tvättstugan före dig och meddela din samordnare via telefon eller en felanmälan. Har du digital bokningstavla anger du datum och tid när du själv hade tvättid, så kan vi se i bokningssystemet vem som hade passet före dig och ta en kontakt.

    I varje tvättstuga finns en instruktion med text och bild vilket ansvar alla hyresgäster har vad gäller städning i tvättstugan. Saknas en sådan i din tvättstuga - hör gärna av dig så att vi kan få upp en ny.

    Vänliga hälsningar,
    Lina Andersson