Tvättstuga

Lina: enligt Marcus på Hallstahem så får ni inte se vem som haft tvättpassen i bokningssystemet. Detta bara om det sker något brottsligt och då måste polisen begära ut dessa listor.
Vägrar tvättstuga

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för att du uppmärksammar oss på informationen som vi har lagt ut tidigare. Den information du har fått från Marcus är korrekt, vi har inte rätt att kolla i bokningssystemet vilka som har tvättat om inget brottsligt har skett. Vi får istället fortsätta informera om vad som gäller vid städning av tvättstugorna.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter