Hur får jag in alla TV-kanaler?

Jag får inte igång mina kanaler på tvn. Försökt med alla leverantörer, både digitalt och analogt osv - vad gör jag för fel?
Alice

Kommentarer

  • Hej!
    Hos Hallstahem ingår ett grundutbud som levereras via kabeltv-nätet. Det uttaget sitter i vardagsrummet och du ska då enbart behöva göra en kanalsökning. Läs mer här.

    Med vänlig hälsning
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning
  • Hej!
    En kanalsökning fungerar inte oavsett hur många gånger eller hur olika jag gör det. Jag ringde hallstahem som sa att jag skulle ringa telenor, varpå telenor felsökte men inte hittade något fel. Dem bad mig testa med en ny antennkabel vilket inte fungerade det heller.
    Alice
  • Hej igen!
    Visste inte om bakgrunden och att du redan gjort alla steg. Ber dig att ringa Hallstahems kundcenter igen på 0220-774000 och felanmäla så får vi kontrollera uttaget.

    Vänliga hälsningar
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning
  • Hej , jag har gjort en kanalsökning på tv:n och fått in 1,2,4 men jag hittar inte kanal 6, barnkanalen och kunskapskanalen som också ska ingå i utbudet, vad ska man göra?
    Stina
  • Hej Stina,

    Har du gjort en kanalsökning och fortfarande inte får in kunskapskanalen och barnkanalen kan du kontakta tjänsteleverantören Tele2 för ytterligare hjälp på telefonnummer 90 222. Kanal 6 är inget som längre ingår i grundutbudet. Mer information finns på vår hemsida att läsa https://hallstahem.se/att-bo-hos-oss/nar-du-bor/bredband-tv-telefoni/
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter