Varför kan jag inte söka ledig p-plats?

Jag hittar inte vart man söker parkeringsplats i den nya webben.

Fanny

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga, roligt att du besökt Hallstahems nya webb.
    Du söker p-plats under menyn sök ledigt som du finner högst upp på sidan, därefter väljer du sedan på vänster sida Lediga p-platser & garage.

    För att kunna söka p-plats och garage behöver du ha ett avtal för lägenhet hos Hallstahem.

    Med vänlig hälsning
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning