Parkering intresseanmälan

Hej,
Jag verkar inte kunna göra intresseanmälan för parkering, Varför inte?
Stephanie

Kommentarer

  • Hej!
    För att kunna göra intresseanmälan behöver man stå i Kö, Aktivera din köplats kan du göra under "mina sidor " på hallstahem.se.
    Under rubriken köer kan du sedan kryssa i de köer du vill aktivera och därefter börja söka aktivt. Har du fler funderingar är du annars välkommen att ringa  på 0220-774000.
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter