Parkering

Jag bor tillsammans med sambon, vi har 2 bilar. Sambon står på avtalet. Men utan avtal kan jag inte få parkering? Hur och vart ska jag då parkera? Eller har jag missförstått?

Moa

Kommentarer

  • Hej Moa,
    Din sambo är välkommen att söka en p-plats till då man kan ha 2 p-platser samt ett garage om man står på ett lägenhetsavtal.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter
  • Detta stämmer inte!
    Har en granne som hyr 3st parkeringar vid Hästhovsvägen 13?
    ?
  • Hej!
    Det är enbart två p-platser samt ett garage som är tillåtet per lägenhetsavtal.

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning