Nyproduktion på gång?

Hej! Jag undrar om ni ska bygga något mer i Hallstahammar 55+?

Britt-Marie

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Vi har inga planer för ett nytt 55+ boende. Det som står näst på tur när det gäller nybyggnation planeras bli Knektbacken, men detta projekt är just nu pausat pga skenande byggpriser. Detta hus blir inte 55+, utan blir för alla åldrar. Här kan du läsa mer om Knektbacken.

    När det gäller kötid vi inte svara på det i förhand då det skiftar stort från lägenhet till lägenhet beroende på vilka som söker och hur länge de stått i kö.

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning