Mina föräldrar ska få hemtjänst och dem vill då ha nycklar. Hur går jag tillväga då?

Hallstahem

Kommentarer

    • Hyresgästen eller dennes anhörig kontaktar oss för nyckelbeställning
    • Vi kontaktar er när nycklarna kommit. Vid hämtningen i Kundcenter måste du legitimera dig. Anhöriga måste ha både sin egen, och hyresgästens legitimation med sig
    • Kostnaden för de extra nycklarna faktureras hyresgästen på nästa hyresavi
    • Ni ansvarar själva för att överlämna nycklarna till Hemtjänsten
    Ingela Liss Kågebäck Marknads- & Kommunikationschef
    (Uppdaterad )