Min frys har gått sönder och all mat är förstörd, vad gör jag?

Hur får jag ersättning för all mat jag tvingas slänga?
Hallstahem

Kommentarer

  • Frysen reparerar vi omgående, eller beställer hem en ny. Under tiden får du ett låneskåp. Egendom som av någon anledning blir skadad eller stulen står inte vi på Hallstahem för, utan detta hanteras via din hemförsäkring. Hör av dig till ditt försäkringsbolag för att kolla vilka villkor som gäller för just dig och din situation.
    Ingela Liss Kågebäck Marknads- & Kommunikationschef
    (Uppdaterad )