Hur lång är kötiden för en lägenhet i Kolbäck?

.
Daniel

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga!
    Generellt är det väldigt svårt att svara på kötid med anledning av att det skiftar mycket från lägenhet till lägenhet beroende på vilka som just då sökt.
    Men senaste tiden har det var cirka två års kötid. Men det absolut viktigaste är att vara aktiv i sitt sökande. Vi fördelar alltid till den sökande som har längst kötid samt är godkänd. Detta innebär att vi kontrollerar inkomst samt att sökande är skuldfri enligt de krav som finns i Hallstahems uthyrningspolicy.

    Tackar någon nej så går vi vidare ner i kö på den aktuella lägenheten. Så ibland kan det även gå fortare och i vissa fall blir kötiden även längre.

    Önskar du att vi tittar på just din ansökan, ta gärna en direkt kontakt med oss på 0220-774002 så kan vi hjälpa dig.

    Med vänlig hälsning
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning